Ik werd vrij snel geholpen. De muziek was aangenaam, de kapsalon schoon. Mijn wensen qua kapsel werden helemaal uitgevoerd.
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Ondine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een feest om bij Jeroen langs te gaan omdat je weet dat je er weer goed gekleurd en geknipt vandaan komt. Super tevreden weer.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Nelleke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne sfeer bij Jeroen. Mijn haar blijft lang in model.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Ida•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed!
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Sebastiaan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a great experience at this hairdresser. Jeroen was very friendly and made me feel comfortable throughout the appointment. My hair turned out exactly as I wanted, looking fantastic and well-styled.