Ik was er voor een eerste keer en ga zeker vaker terugkomen. Echt mega tevreden!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Lola•4 months ago
Verified review
Altijd gezellig en goeie koffie! En natuurlijk met een strakke coupe de deur uit.
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Jesper•4 months ago
Verified review
Goed geknipt door de kappert!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Noortje•4 months ago
Verified review
Jeroen heeft mijn haar weer top naar mijn zin geknipt. Hij luistert altijd goed naar mijn wensen en knipt het zoals ik het graag wil.
Fijne sfeer in de kapsalon, altijd gezellig en relaxed!