Fijne sfeer met goeie muziek. Met 3 woorden begreep de kappert wat ik wilde en hij had het heel snel gewassen, geknipt en in model gebracht. Inmiddels heb ik het zelf ook gewassen en geföhnd en t zit nog steeds goed. Dus 100% blij!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Noor•3 months ago
Verified review
Top!
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Arthur•3 months ago
Verified review
De sfeer is heerlijk ongedwongen en relaxed en Jeroen heeft mij heel goed geknipt. Ik ben tevreden!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Marlies•3 months ago
Verified review
Ik kwam voor een volledige renovatie, want het was lang, heeeeel lang geleden dat er wat was gedaan.
Hou niet zo van dat gefreubel en vertrouw niemand met mijn haar.
Nou, hij is een kunstenaar. Niet normaal. Zeker 30 jaar geleden dat ik zo'n goede kappert heb gehad. Als het niet langer geleden is
Ik krijg ook alleen maar complimenten, dus ik ben blij.
Ja, echt top. Nou, dat dus.
Styled by Jeroen•
Men's HaircutShow all…
Erik•3 months ago
Verified review
zoals altijd super geknipt en gekleurd, gezellig praatje, kortom erg tevreden. aanrader.