Fijne sfeer met goeie muziek. Met 3 woorden begreep de kappert wat ik wilde en hij had het heel snel gewassen, geknipt en in model gebracht. Inmiddels heb ik het zelf ook gewassen en geföhnd en t zit nog steeds goed. Dus 100% blij!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Noor•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Arthur•3 maanden geleden
Geverifieerde review
De sfeer is heerlijk ongedwongen en relaxed en Jeroen heeft mij heel goed geknipt. Ik ben tevreden!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Marlies•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor een volledige renovatie, want het was lang, heeeeel lang geleden dat er wat was gedaan.
Hou niet zo van dat gefreubel en vertrouw niemand met mijn haar.
Nou, hij is een kunstenaar. Niet normaal. Zeker 30 jaar geleden dat ik zo'n goede kappert heb gehad. Als het niet langer geleden is
Ik krijg ook alleen maar complimenten, dus ik ben blij.
Ja, echt top. Nou, dat dus.
Styling door Jeroen•
Kleuren - volledigToon alles…
Erik•3 maanden geleden
Geverifieerde review
zoals altijd super geknipt en gekleurd, gezellig praatje, kortom erg tevreden. aanrader.