Fijnste kapper in Rotterdam! Er hangt een heel ontspannen sfeer in de kapsalon. Er wordt echt goed de tijd voor je genomen en Jeroen is heel goed in wat hij doet + een heel prettig, authentiek persoon. Een hele fijne ervaring, echt een aanrader!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Rachel•over 2 years ago
Verified review
Altijd een plezierig uitje om naar Jeroen voor een vakkundige knipbeurt te gaan.
Altijd gezellig, sfeervol, een gezellig praatje met wat de drinken erbij! En mijn haar is weer helemaal top!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anne-Marie•over 2 years ago
Verified review
Jeroen geeft volune!
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Elly•over 2 years ago
Verified review
I like the experience in de Kappert, Jerome cut my hair really nice eventhough I didn't have any idea of what I want. I really like the result! Thanks Jerome!