Fijnste kapper in Rotterdam! Er hangt een heel ontspannen sfeer in de kapsalon. Er wordt echt goed de tijd voor je genomen en Jeroen is heel goed in wat hij doet + een heel prettig, authentiek persoon. Een hele fijne ervaring, echt een aanrader!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Rachel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een plezierig uitje om naar Jeroen voor een vakkundige knipbeurt te gaan.
Altijd gezellig, sfeervol, een gezellig praatje met wat de drinken erbij! En mijn haar is weer helemaal top!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anne-Marie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen geeft volune!
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Elly•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I like the experience in de Kappert, Jerome cut my hair really nice eventhough I didn't have any idea of what I want. I really like the result! Thanks Jerome!