Begreep mijn wensen goed en dacht heel fijn mee. Gezellige zaak!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Annemijn•almost 3 years ago
Verified review
Goed, zoals altijd 👍
Styled by Jeroen•Ladies' Full Head Colouring
Janneke•almost 3 years ago
Verified review
Fijne en gezellige salon. Jeroen knipt mijn haar altijd. Hij knipt altijd goed en Jeroen is een super vriendelijke man. Heeft humor.
Fijne sfeer in de kapsalon!