Begreep mijn wensen goed en dacht heel fijn mee. Gezellige zaak!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Annemijn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed, zoals altijd 👍
Styling door Jeroen•Kleuren - volledig
Janneke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en gezellige salon. Jeroen knipt mijn haar altijd. Hij knipt altijd goed en Jeroen is een super vriendelijke man. Heeft humor.
Fijne sfeer in de kapsalon!