Weer blij met m’n haar! Ik gaf aan dat ik een beetje klaar was met m’n blonde kleur, Jeroen stelde een spoeling voor die dichter bij mijn natuurlijk kleur lag. Ook weer netjes geknipt, kom zeker weer terug
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Lotte•over 4 years ago
Verified review
Topp - ik heb m'n kappert in Rotterdam gevonden
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Tim•over 4 years ago
Verified review
Jeroen stelde een a-symmetrisch kapsel voor waar ik niet direct blij van werd. Eenmaal klaar met de treatment kan ik zeggen dat ik er bijzonder happy van geworden ben. Ik kom graag terug!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Kwaliteit altijd top en de sfeer gezellig en mooi Rotterdams! 💪🏼
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Rob•over 4 years ago
Verified review
Voor het eerst bij De kappert, en het was super!
De sfeer is top en me haar zit weer heerlijk!
Tot de volgende keer! 😀