Weer blij met m’n haar! Ik gaf aan dat ik een beetje klaar was met m’n blonde kleur, Jeroen stelde een spoeling voor die dichter bij mijn natuurlijk kleur lag. Ook weer netjes geknipt, kom zeker weer terug
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Lotte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Topp - ik heb m'n kappert in Rotterdam gevonden
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Tim•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen stelde een a-symmetrisch kapsel voor waar ik niet direct blij van werd. Eenmaal klaar met de treatment kan ik zeggen dat ik er bijzonder happy van geworden ben. Ik kom graag terug!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kwaliteit altijd top en de sfeer gezellig en mooi Rotterdams! 💪🏼
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Rob•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij De kappert, en het was super!
De sfeer is top en me haar zit weer heerlijk!
Tot de volgende keer! 😀