Ik ben al een aantal keer door Jeroen geknipt en ben altijd super tevreden. Hij kijkt naar hoe je haar valt, doet suggesties, neemt de tijd en het resultaat is altijd super. Ik kan hem iedereen aanraden!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Kaat•over 4 years ago
Verified review
!!
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Goede kapper, goede sfeer, goed kapsel! Wederom erg blij weer met mijn haar!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Tessa•almost 5 years ago
Verified review
Was eerst bang dat kort haar mij niet zou staan, maar je hebt m'n gedachtes kunnen veranderen. Je hebt er echt iets moois van gemaakt. Vertrouw echt op je visie en skills. 🥰 Heel erg tevreden, nogmaals super bedankt Jeroen!