Ik ben al een aantal keer door Jeroen geknipt en ben altijd super tevreden. Hij kijkt naar hoe je haar valt, doet suggesties, neemt de tijd en het resultaat is altijd super. Ik kan hem iedereen aanraden!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Kaat•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
!!
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapper, goede sfeer, goed kapsel! Wederom erg blij weer met mijn haar!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Tessa•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was eerst bang dat kort haar mij niet zou staan, maar je hebt m'n gedachtes kunnen veranderen. Je hebt er echt iets moois van gemaakt. Vertrouw echt op je visie en skills. 🥰 Heel erg tevreden, nogmaals super bedankt Jeroen!