Dit was voor mij de eerste keer bij de wimperfabriek, en ben echt heel erg blij! De zaak is heel mooi en schoon. En mijn wimperextensions zijn ook heel erg mooi en natuurlijk gezet. Vriendelijk personeel!
Steffi•almost 2 years ago
Verified review
De wimpers zijn mooi gedaan dank je wel anna
Willy•almost 2 years ago
Verified review
Weer super blij bedankt Dirk!!! tot de volgende keer ❤️
Jolande•almost 2 years ago
Verified review
Super service, mooie resultaat weer, heel tevreden 😊
Joanna•almost 2 years ago
Verified review
Jill heeft mijn nagels, wenkbrauwen en wimpers prachtig gedaan. Met aandacht en preciezie!