Dit was voor mij de eerste keer bij de wimperfabriek, en ben echt heel erg blij! De zaak is heel mooi en schoon. En mijn wimperextensions zijn ook heel erg mooi en natuurlijk gezet. Vriendelijk personeel!
Steffi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De wimpers zijn mooi gedaan dank je wel anna
Willy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super blij bedankt Dirk!!! tot de volgende keer ❤️
Jolande•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service, mooie resultaat weer, heel tevreden 😊
Joanna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jill heeft mijn nagels, wenkbrauwen en wimpers prachtig gedaan. Met aandacht en preciezie!