Fijne behandeling, mooi resultaat. Goede combinatie van gezellig kletsen en juist heerlijke rust (fijn in deze drukke weken). Top, ook nog wat ruimte gemaakt om onverwachts de wenkbrauwen te verven. Super service!
M.H.•almost 3 years ago
Verified review
Fijne medewerkers, goede service en ik heb weer mooie wenkbrauwen.
M.v.•almost 3 years ago
Verified review
Super blij mee altijd goeie ervaringen gehad bij wimpertijd. Medewerkers luisteren goed naar wat je wilt en ze doen de wimperextensions wat bij je ogen past. Vriendelijk personeel. Top service.
E.G.•almost 3 years ago
Verified review
Zoals altijd meer dan tevreden met nagels en super fijn geholpen.
J.G.•almost 3 years ago
Verified review
het was oké, ik kreeg daarna een heftige reactie op de wax. onder mijn wenkbrauwen werd het rood en opgezwollen.bij linker ook was een velletje weg verbrand. omdat de wax te warm was, blies ze op de wax iedere keer. onhygiënisch vind ik dat.