De Wimperfabriek Reviews

Arnhemsestraat 21, 3811LG Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3920 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne behandeling, mooi resultaat. Goede combinatie van gezellig kletsen en juist heerlijke rust (fijn in deze drukke weken). Top, ook nog wat ruimte gemaakt om onverwachts de wenkbrauwen te verven. Super service!
Fijne medewerkers, goede service en ik heb weer mooie wenkbrauwen.
Super blij mee altijd goeie ervaringen gehad bij wimpertijd. Medewerkers luisteren goed naar wat je wilt en ze doen de wimperextensions wat bij je ogen past. Vriendelijk personeel. Top service.
Zoals altijd meer dan tevreden met nagels en super fijn geholpen.
het was oké, ik kreeg daarna een heftige reactie op de wax. onder mijn wenkbrauwen werd het rood en opgezwollen.bij linker ook was een velletje weg verbrand. omdat de wax te warm was, blies ze op de wax iedere keer. onhygiënisch vind ik dat.