Janine heeft m’n wenkbrauwen heel mooi gedaan. Precies hoe ik het mooi vind. Fijn dat ik ook nog vandaag terechtkon en dat er zo snel werd gereageerd op Whatsapp. Ik ben echt helemaal happy met de wimperfabriek
m.k.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer, eerste ervaring met een schoonheidssalon en een top ervaring gehad. Heel fijn personeel!
L.J.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik zou door Louise gedaan worden, nu ben ik ook wel blij met Oksana maar het is toch jammer als er iets wordt afgesproken dat het dan weer anders wordt
L.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd met de perfecte lashes de deur uitstappen
C.R.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met Dirk ik ben al 15 jaar klant bij Dirk