Fijn geholpen en lieve meiden, blij met het resultaat!
Britt •about 3 years ago
Verified review
Altijd prachtig resultaat
L.v.•about 3 years ago
Verified review
Prachtige nieuwe set volume wimpers gezet door Oksana! Heel blij mee.
Geweldig salon en personeel.
Al jaren klant.
Dikke 10 plus.
M.v.•about 3 years ago
Verified review
Ben er super blij mee.
F.d.•about 3 years ago
Verified review
de wimperfabriek is echt top! super leuk personeel , en louise doet t zo leuk en goed! Je wordt goed ontvangen door iedereen en je gaat met een mooi resultaat weg, echt een aanrader.