Heel blij met de hybride lashes van Oksana! Ze is super perfectionistisch en daardoor vind ik de extensions erg mooi geplaatst. Daarbij blijven ze ook altijd goed zitten
Louise•about 3 years ago
Verified review
Ik had dit nog nooit eerder gedaan, dan is het wel handig als er een uitleg komt. Dat je geen Nederlands en slecht Engels spreekt is niet erg, het kan ook met de vertaler van de telefoon. Ook is even vragen wat iemand verwacht helemaal niet raar. Nu is mijn mommy time verwen moment toch wel wat raar verlopen.
Lisette•about 3 years ago
Verified review
prachtige wimpers
gea•about 3 years ago
Verified review
Heb weer prachtige nagels!
Sharon•about 3 years ago
Verified review
Super gezellige salon en heel blij met mijn mooie nagels.