De wimperlifting met de nieuwe oog-pads zijn fantastisch! Comfortabeler én een mooiere krul, top!
José•about 3 years ago
Verified review
Het was heerlijk relaxed.
Treatment by Anna•
Eyelash PermingShow all…
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Ik werd geholpen door Louise. Ze was heel vriendelijk en heeft mij met het gewenste resultaat de deur uit laten gaan!
Cecilia •over 3 years ago
Verified review
De Wimperfabriek neemt je feedback heel serieus, ik mocht terug komen om de wimperlift nog eens te proberen. Het is prachtig gedaan en tijdens de behandeling werd vaak gevraagd of het allemaal goed aanvoelde. Service! Ben er blij mee 😊
Louise•over 3 years ago
Verified review
Dirkje is echt een topper! Ik ga altijd blij naar huis met mooie creaties ❤️