De wimperlifting met de nieuwe oog-pads zijn fantastisch! Comfortabeler én een mooiere krul, top!
José•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk relaxed.
Behandeling door Anna•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd geholpen door Louise. Ze was heel vriendelijk en heeft mij met het gewenste resultaat de deur uit laten gaan!
Cecilia •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De Wimperfabriek neemt je feedback heel serieus, ik mocht terug komen om de wimperlift nog eens te proberen. Het is prachtig gedaan en tijdens de behandeling werd vaak gevraagd of het allemaal goed aanvoelde. Service! Ben er blij mee 😊
Louise•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Dirkje is echt een topper! Ik ga altijd blij naar huis met mooie creaties ❤️