Wat een leuke zaak en superlieve , professionele meisjes! Nagels en wenkbrauwen weer heel mooi! Ik ben een l tevreden klant!
Anne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Volgende keer weer!
Behandeling door Dirkje•Wenkbrauwen - threaden
Harriet•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen door leuke meiden! Denken goed met je mee over wat je wil en zorgen voor een prachtig resultaat. Wimpers en wenkbrauwen zijn nu absoluuut vakantie ready.
Lisa•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Louise•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer mijn wenkbrauwen laten behandelen.
Ben er erg blij mee, ik werd goed ontvangen en geholpen.