Zoals altijd, super aardig, gezellig en professioneel!
Marloes•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Dirk voor wimpers, zo blij mee
Behandeling door Dirkje•Wimperextensions
Jolande•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi gedaan de wenkbrauwen van mijn dochter
Mina•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een Biab laten doen voor het eerst door Louise. Het is prachtig geworden. Zeer prof! Daarna winpers laten bijvullen door Oksana! Zij doet dit zo perfect. Ik heb elke keer een wow effect. De meiden zijn allemaal zeer prof en het is ook altijd heel gezellig.
Elnaz•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over het waxen/epileren van mijn wenkbrauwen door Anna.