Netjes op tijd geholpen, heel blij met het resultaat! Kom zeker weer een keer terug.
Wendy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ziet er weer netjes uit en Louise was prettige nailartist :)
Edith•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij weer met prachtige nagels!
Sharon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je ziet de lashlift amper bij mij en als ik er mascara op doe dan is het verschil nihil waardoor ik alsnog veel tijd kwijt ben aan make-up. Ik vond het niet waard voor 65 euro ik zou dan liever voor wimperextensions gaan