De Wimperfabriek Reviews

Arnhemsestraat 21, 3811LG Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3921 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Je ziet de lashlift amper bij mij en als ik er mascara op doe dan is het verschil nihil waardoor ik alsnog veel tijd kwijt ben aan make-up. Ik vond het niet waard voor 65 euro ik zou dan liever voor wimperextensions gaan
Ik was mega blij met de kleur van m’n wenkbrauwen. Verven vind ik altijd spannend, omdat het snel zo onnatuurlijk wordt bij mijn rode haar. Ook blij met m’n nagels. Daaraan werd erg secuur en netjes gewerkt.
Super mooi gedaan Dirk heel blij mee tot over 3 weken
Wilde graag wat eerder komen en dat kon, helemaal blij met mn opgefriste nagels 🤩
Het was weer fijn om door Anna behandeld te worden. Zij is professioneel en zorgvuldig.