Je ziet de lashlift amper bij mij en als ik er mascara op doe dan is het verschil nihil waardoor ik alsnog veel tijd kwijt ben aan make-up. Ik vond het niet waard voor 65 euro ik zou dan liever voor wimperextensions gaan
Louise•over 3 years ago
Verified review
Ik was mega blij met de kleur van m’n wenkbrauwen. Verven vind ik altijd spannend, omdat het snel zo onnatuurlijk wordt bij mijn rode haar. Ook blij met m’n nagels. Daaraan werd erg secuur en netjes gewerkt.
Anne•over 3 years ago
Verified review
Super mooi gedaan Dirk heel blij mee tot over 3 weken
Jolande•over 3 years ago
Verified review
Wilde graag wat eerder komen en dat kon, helemaal blij met mn opgefriste nagels 🤩
Carolien•over 3 years ago
Verified review
Het was weer fijn om door Anna behandeld te worden. Zij is professioneel en zorgvuldig.