De Wimperfabriek Reviews

Arnhemsestraat 21, 3811LG Amersfoort

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,8
3921 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Fijne behandeling voor mijn wenkbrauwen. Deskundig en met aandacht verzorgd. Fijne salon waar ik met plezier naar toe ga.
Zeer professionele salon en altijd een goede sfeer. Vakkundige en vriendelijke medewerkers. Ik kom er graag.
Iedere keer weer een heerlijk momentje, mooie plek gecreëerd! En ook nog mooie nieuwe biab die hopelijk net zo lang en goed blijft zitten als de vorige keer. Jill heeft het super goed en fijn gedaan.
Mega blij met mijn wenkbrauwen!!
Mijn nagels zijn weer voorzien van nieuwe BIab, maar ik vind het persoonlijk niet prettig om een persoon tegenover mij te hebben die niet praat en wat ongeïnteresseerd en verkouden bezig is. volgende keer wellicht weer vrolijke medewerkster.