Fijne behandeling voor mijn wenkbrauwen. Deskundig en met aandacht verzorgd. Fijne salon waar ik met plezier naar toe ga.
Sanne•over 3 years ago
Verified review
Zeer professionele salon en altijd een goede sfeer.
Vakkundige en vriendelijke medewerkers.
Ik kom er graag.
Gel Nails Manicure
Annet•over 3 years ago
Verified review
Iedere keer weer een heerlijk momentje, mooie plek gecreëerd! En ook nog mooie nieuwe biab die hopelijk net zo lang en goed blijft zitten als de vorige keer. Jill heeft het super goed en fijn gedaan.
Marloes•over 3 years ago
Verified review
Mega blij met mijn wenkbrauwen!!
Lis•over 3 years ago
Verified review
Mijn nagels zijn weer voorzien van nieuwe BIab, maar ik vind het persoonlijk niet prettig om een persoon tegenover mij te hebben die niet praat en wat ongeïnteresseerd en verkouden bezig is.
volgende keer wellicht weer vrolijke medewerkster.