Fijne behandeling voor mijn wenkbrauwen. Deskundig en met aandacht verzorgd. Fijne salon waar ik met plezier naar toe ga.
Sanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professionele salon en altijd een goede sfeer.
Vakkundige en vriendelijke medewerkers.
Ik kom er graag.
Gellak manicure
Annet•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere keer weer een heerlijk momentje, mooie plek gecreëerd! En ook nog mooie nieuwe biab die hopelijk net zo lang en goed blijft zitten als de vorige keer. Jill heeft het super goed en fijn gedaan.
Marloes•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega blij met mijn wenkbrauwen!!
Lis•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer voorzien van nieuwe BIab, maar ik vind het persoonlijk niet prettig om een persoon tegenover mij te hebben die niet praat en wat ongeïnteresseerd en verkouden bezig is.
volgende keer wellicht weer vrolijke medewerkster.