De Wimperfabriek Reviews

Arnhemsestraat 21, 3811LG Amersfoort

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3921 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne behandeling voor mijn wenkbrauwen. Deskundig en met aandacht verzorgd. Fijne salon waar ik met plezier naar toe ga.
Zeer professionele salon en altijd een goede sfeer. Vakkundige en vriendelijke medewerkers. Ik kom er graag.
Iedere keer weer een heerlijk momentje, mooie plek gecreëerd! En ook nog mooie nieuwe biab die hopelijk net zo lang en goed blijft zitten als de vorige keer. Jill heeft het super goed en fijn gedaan.
Mega blij met mijn wenkbrauwen!!
Mijn nagels zijn weer voorzien van nieuwe BIab, maar ik vind het persoonlijk niet prettig om een persoon tegenover mij te hebben die niet praat en wat ongeïnteresseerd en verkouden bezig is. volgende keer wellicht weer vrolijke medewerkster.