De medewerkster sprak geen Nederlands, hierdoor was er geen communicatie tijdens de behandeling. Bij terugkomst thuis zag ik allemaal kleine haartjes onder mijn wenkbrauw (die niet verwijderd waren).
Treatment by Anna•Eyebrow Threading
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden over de nagels die ik inmiddels al 2x heb laten doen door de Wimperfabriek! Fijne sfeer en ook lieve mensen die er werken. Aanrader!!
Jolanda•over 3 years ago
Verified review
Heel vakkundig , een prettige sfeer en altijd blij met een super mooi resultaat . Grote aanrader!
Natural Nail StrengtheningShow all…
Karlijn•over 3 years ago
Verified review
lief en vriendelijk personeel goede kwaliteit ben er heel blij mee en blijf zeker terug komen!