De medewerkster sprak geen Nederlands, hierdoor was er geen communicatie tijdens de behandeling. Bij terugkomst thuis zag ik allemaal kleine haartjes onder mijn wenkbrauw (die niet verwijderd waren).
Behandeling door Anna•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over de nagels die ik inmiddels al 2x heb laten doen door de Wimperfabriek! Fijne sfeer en ook lieve mensen die er werken. Aanrader!!
Jolanda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vakkundig , een prettige sfeer en altijd blij met een super mooi resultaat . Grote aanrader!
NagelverstevigingToon alles…
Karlijn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
lief en vriendelijk personeel goede kwaliteit ben er heel blij mee en blijf zeker terug komen!