Een fijne schoonheidsspecialiste, die haar vak goed verstaat! Daarnaast is het product (Dermalogica) dat zij in de salon gebruikt erg fijn.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Super fijne dermalogica behandeling gehad. Caroline luistert goed naar je wensen en is erg secuur in haar werk. De behandeling was inclusief een massage, groot pluspunt!
Echt een aanrader !
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Een heerlijke Neoderma biopeeling met gezichtsmassage gehad. Echt een aanrader! Zeer vriendelijk, kundig en uitstekende service.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Fijne sfeer en weer mooie wenkbrauwen, ik kom zeker terug !
Eveline•about 10 years ago
Verified review
Gevoel van thuiskomen; goede behandeling in een prettige sfeer. Uitgerust maar met energie ga je weer weg.