Prima behandeling en professioneel. Ben erg tevreden
Kees•about 10 years ago
Verified review
Al tweemaal geweest bij Derma & Beautycare. Ben zeer blij met de behandeling en met het resultaat. Een aanrader. Ik zal zeker teruggaan.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Caroline legt duidelijk uit wat zij stap voor stap met je huid doet en geeft goede adviezen. Zij werkt met top producten/merken! Biopeeling van Neoderma is een aanrader.
Ik ben al eerder geweest en zal ook weer regelmatig terugkomen.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Goed behandeling kom zeker een keer terug
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Kom hier al jaren en omdat het goed en vertrouwd is zal ik de komende jaren hier nog terug komen.