Voordat ik hier naar binnen ging waren mijn haren en wenkbrauwen een oerwoud, ik kwam na dat m'n haren waren geknipt en wenkbrauwen waren gedaan, als herboren naar buiten.
Ik ga zeker terug........
Ladies' HaircutsShow all…
Jeannette•over 1 year ago
Verified review
Hele fijne salon met lieve mensen!
En ook nog erg goed in haar werk
Treatment by Susan•Deep Cleansing Facial
kim•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijk!En of je nu voor het kapel of gezichtsbehandeling komt zeer goed!👍🏻
Treatment by Susan•Eyelash Extensions
Elvira•over 1 year ago
Verified review
Werd goed geholpen. Lieve dames allemaal
Ladies' Haircuts
Vanessa•over 1 year ago
Verified review
Ik ben heel tevreden met mijn wenkbrauwen. Susan is heel klantvriendelijk en aardig.