Voordat ik hier naar binnen ging waren mijn haren en wenkbrauwen een oerwoud, ik kwam na dat m'n haren waren geknipt en wenkbrauwen waren gedaan, als herboren naar buiten.
Ik ga zeker terug........
Vrouwen knippenToon alles…
Jeannette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon met lieve mensen!
En ook nog erg goed in haar werk
Behandeling door Susan•Dieptereiniging
kim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk!En of je nu voor het kapel of gezichtsbehandeling komt zeer goed!👍🏻
Behandeling door Susan•Wimperextensions
Elvira•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd goed geholpen. Lieve dames allemaal
Vrouwen knippen
Vanessa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met mijn wenkbrauwen. Susan is heel klantvriendelijk en aardig.