Susan is erg aardig en doet haar werk erg goed! Mijn familie en ik gaan al een tijdje bij haar langs en komen elk keer blij terug. We zijn zeer tevreden en raden ook anderen aan om bij haar langs te gaan.
Styling door Susan•Vrouwen knippen
Mehak•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een toppertje❤️mijn vaste kapper en ook vaste plek,helemaal blij mee❤️
Behandeling door Susan•
WimperextensionsToon alles…
Sima•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Makkelijk in gebruik
Behandeling door Susan•Gezicht threaden
Sharda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een toppertje 👌
Behandeling door Susan•Wimperextensions
Sima•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alvast niet tevreden met het knippen. Niet geknipt zoals ik het wil en het knippen was onprofessioneel