Voor het eerst naar Diva&Beauty gegaan, eerste indruk was ok, muziek op de achtergrond en vrolijke kanarie aan het zingen.Ik had afspraak bij Suzan maar werd door haar niet geholpen.Bij het omdoen van de cape ontbrak “ kraagje” wat ik niet prettig vond.Ik werd geknipt door jonge vrouw , het leek of zij net begonnen was met leren knippen.Ben niet tevreden en het was voor het eerst en laatst bij Diva.
Styling door Susan•Vrouwen knippen
Ursula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
prettige behandeling. alleen jammer dat de eigenarese mijn behandeling niet heeft gedaan ondanks ik het bij haar geboekt had.
Styling door Susan•Kleuren - uitgroei
Margriet•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een gezellige kapsalon met een geweldige sfeer en heerlijke koffie
Vrouwen knippen
Jeannette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Found my new salon in Rotterdam for laser hair removal. Very happy that I found a salon which uses the Soprano Titanium laser!
Behandeling door Susan•Laserontharen
Mahnoor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een beauty salon die er mooi en netjes uitziet.
De eigenares is gastvrij en vakkundig.
Ik heb al 2x gezichtsbehandeling hydrafacial,1x wenkbrauwen geepileerd en geverfd.
Ik ben zelf tevreden over de behandelingen en zal zeker een vervolg afspraak maken.