Bovenkant is te kort, ik wilde alleen de puntjes eraf. Misschien had ik het niet goed aangegeven, het is wel goed geknipt
Styled by Lucas•Men's Haircut
Finn•over 2 years ago
Verified review
Zoals gewoonlijk goed geknipt door Alessandro,vanaf nu mijn vaste kapper
Styled by Alessandro•Men's Haircut
Bruno•over 2 years ago
Verified review
Ik gaf aan dat ik de bovenkant langer wilde laten en de zijkanten ongeveer 2-3cm. De kapper knipte de zijkanten toen eerst zo kort dat er een maar millimeter over bleef en de beide zijkanten en achterkant hadden een verschillende lengte. De bovenkant was ontzettend scheef en om het af te maken knipte hij zo diep in m'n oor dat het ruim een uur bleef bloeden waarna hij in paniek raakte. Ik hoefde niet te betalen maar moest het ergens anders laten fatsoeneren. Nu is er bijna niks van m'n haar over