Djam Barber Reviews

Ferdinand Bolstraat 160, 1072LT Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
7751 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Bovenkant is te kort, ik wilde alleen de puntjes eraf. Misschien had ik het niet goed aangegeven, het is wel goed geknipt
Zoals gewoonlijk goed geknipt door Alessandro,vanaf nu mijn vaste kapper
Ik gaf aan dat ik de bovenkant langer wilde laten en de zijkanten ongeveer 2-3cm. De kapper knipte de zijkanten toen eerst zo kort dat er een maar millimeter over bleef en de beide zijkanten en achterkant hadden een verschillende lengte. De bovenkant was ontzettend scheef en om het af te maken knipte hij zo diep in m'n oor dat het ruim een uur bleef bloeden waarna hij in paniek raakte. Ik hoefde niet te betalen maar moest het ergens anders laten fatsoeneren. Nu is er bijna niks van m'n haar over
Uitstekende plek waar goed gebarbierd wordt!
Perfect place