Quick and kind. Had my nails done in gel and i'm happy about the result. Also enjoyed the happy chat. Will come back :)
Treatment by Hanna•Gel Nails Manicure
Jade•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik had om 10 een afspraak en toen kreeg ik een telefoon in mijn handen gedrukt en was er een slecht verstaanbaar gesprek dat zijn collega 45 min later zou zijn. Ik had oppas geregeld en toen kon ik dus niet terecht. Ik vond het er ook vies uitzien.
Treatment by Thành•Natural Nail Strengthening
Sam•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Veel keuze in kleuren. De Biab en gellak zit er netjes op. Ik kan er weer even tegen