Quick and kind. Had my nails done in gel and i'm happy about the result. Also enjoyed the happy chat. Will come back :)
Behandeling door Hanna•Gellak manicure
Jade•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had om 10 een afspraak en toen kreeg ik een telefoon in mijn handen gedrukt en was er een slecht verstaanbaar gesprek dat zijn collega 45 min later zou zijn. Ik had oppas geregeld en toen kon ik dus niet terecht. Ik vond het er ook vies uitzien.
Behandeling door Thành•Nagelversteviging
Sam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Veel keuze in kleuren. De Biab en gellak zit er netjes op. Ik kan er weer even tegen