The price vs what you get is really fair. There was a lot of people being serviced at the same time which was a bit chaotic but it didn't affect the quality. The guy was great at doing Biab!
Behandeling door Thành•Nagelversteviging
Donna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gelijk aan de beurt. Lieve mensen. Blij met het resultaat
Behandeling door Thành•Gelnagels
Maud•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I always walk away super happy with my nails! The attention to detail is immaculate and the manicure lasts for weeks. I couldn’t recommend DN Nails more.
Behandeling door Hanna•Babyboom manicure
Maria•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Videoscherm met luide muziek aan, eigenaren spreken matig Nederlands/Engels en weinig communicatief; hygiene kan beter. French manicure niet top. Prijs-kwaliteit verhouding wel correct, maar blijft eenmalige ervaring voor mij.