Voor mij viel de frenche manicure erg tegen.
Ongelijke randjes en mijn eigen nagels zag je er doorheen. Jammer! Spreekt geen Nederlands dus lastig communiceren
Treatment by Thành•Gel Nails Manicure
Lenneke•5 months ago
Verified review
Fijne ervaring!
Biab laten doen is mooi geworden :)
Treatment by Thành•Natural Nail Strengthening
I.A•5 months ago
Verified review
Mooie nagels en leuke sfeer! Ben heel blij
Treatment by Kathy•Gel Nails Manicure
Marie•6 months ago
Verified review
Helaas erg ontvreden vandaag. Was niet wat gewend ben. i.p.v. 1 u en 10 min behandeling was ik binnen 45 minuten buiten. De persoon die ik aan mijn voeten vertrouw was met iemand anders bezig & kwam even tussendoor mijn nagels lakken.