Voor mij viel de frenche manicure erg tegen.
Ongelijke randjes en mijn eigen nagels zag je er doorheen. Jammer! Spreekt geen Nederlands dus lastig communiceren
Behandeling door Thành•Gellak manicure
Lenneke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring!
Biab laten doen is mooi geworden :)
Behandeling door Thành•Nagelversteviging
I.A•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels en leuke sfeer! Ben heel blij
Behandeling door Kathy•Gellak manicure
Marie•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Helaas erg ontvreden vandaag. Was niet wat gewend ben. i.p.v. 1 u en 10 min behandeling was ik binnen 45 minuten buiten. De persoon die ik aan mijn voeten vertrouw was met iemand anders bezig & kwam even tussendoor mijn nagels lakken.