Ik heb een zeer goede ervaring met de salon. Kan een ieder adviseren om daar te gaan
Treatment by Lena schoonheidsspecialiste•Classic Facials
Nacatia•about 1 year ago
Verified review
Alles klopt bij Luna, prijs, kwaliteit, atmosfeer en gezelligheid natuurlijk. Absolute aanrader🫶
Treatment by Natascha•Gel Nails Manicure
Natasha •about 1 year ago
Verified review
begreep wat ik wilde en kreeg goede adviezen
Styled by Luna•Ladies' Haircuts
jacqueline•about 1 year ago
Verified review
Alles was prima
Treatment by Natascha•Gel Nails Manicure
Анна•about 1 year ago
Verified review
Enorme aanrader. Prachtige salon, hele goede service, geweldige resultaten. Ik ben op veel plekken geweest, maar deze plek staat in mijn top 3 voor wat betreft wimpers, knippen en föhnen. Jammer dat ik de salon nu pas heb ontdekt!