Ik heb een zeer goede ervaring met de salon. Kan een ieder adviseren om daar te gaan
Behandeling door Lena schoonheidsspecialiste•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nacatia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles klopt bij Luna, prijs, kwaliteit, atmosfeer en gezelligheid natuurlijk. Absolute aanrader🫶
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Natasha •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
begreep wat ik wilde en kreeg goede adviezen
Styling door Luna•Vrouwen knippen
jacqueline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was prima
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Анна•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorme aanrader. Prachtige salon, hele goede service, geweldige resultaten. Ik ben op veel plekken geweest, maar deze plek staat in mijn top 3 voor wat betreft wimpers, knippen en föhnen. Jammer dat ik de salon nu pas heb ontdekt!