Je wordt vriendelijk ontvangen en ik ben heel tevreden over het resultaat. Zeker een aanrader en ga vaker terug.
Styled by Luna•Ladies' Haircuts
Inge•over 1 year ago
Verified review
Nette zaak en ze heeft passie voor het vak
Styled by Luna•Children's Haircuts
Sam•over 1 year ago
Verified review
Super mooi weer geknipt.
Styled by Luna•Ladies' Haircuts
Yvonne•over 1 year ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Luna en ben zeer tevreden.
Altijd vriendelijk en ze knipt precies zoals ik het hebben wil. Ze is een natuurtalent.
Hoef nooit lang te wachten.
Mooie salon. Helemaal goed
Styled by Luna•Ladies' Dry Haircut
Ria•over 1 year ago
Verified review
Ik kom binnen in een klantvriendelijke salon,ben direct aan de beurt,alle aandacht en tijd voor mij.