Je wordt vriendelijk ontvangen en ik ben heel tevreden over het resultaat. Zeker een aanrader en ga vaker terug.
Styling door Luna•Vrouwen knippen
Inge•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette zaak en ze heeft passie voor het vak
Styling door Luna•Kinderen knippen
Sam•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi weer geknipt.
Styling door Luna•Vrouwen knippen
Yvonne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Luna en ben zeer tevreden.
Altijd vriendelijk en ze knipt precies zoals ik het hebben wil. Ze is een natuurtalent.
Hoef nooit lang te wachten.
Mooie salon. Helemaal goed
Styling door Luna•Vrouwen - droog knippen
Ria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom binnen in een klantvriendelijke salon,ben direct aan de beurt,alle aandacht en tijd voor mij.