Altijd topkwaliteit en een relaxte sfeer.
Ze werken superprecies en je loopt elke keer strak de deur uit.
Voor mij zonder twijfel de beste in de stad.
Rutger•10 months ago
Verified review
Amazing service, friendly, accurate and fast.
Germán•10 months ago
Verified review
I’ve been coming here for 3 years and every visit has been excellent. The staff are friendly, professional, and always provide great service. Wissam is very skilled, professional, and always makes sure I leave with a great haircut. Highly recommend!
Marc•10 months ago
Verified review
Zeer goede ervaring gehad bij wisam. Gastvrij ontvangen in de salon en zeer professioneel behandeld tijdens mijn afspraak. Ik kom hoer zeker vaker terug!!
Ricardo•10 months ago
Verified review
Very lovely and professional service! Ivana always delivers and the keratin treatment last for a long time. Highly recommend! :)