Altijd topkwaliteit en een relaxte sfeer.
Ze werken superprecies en je loopt elke keer strak de deur uit.
Voor mij zonder twijfel de beste in de stad.
Rutger•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing service, friendly, accurate and fast.
Germán•10 maanden geleden
Geverifieerde review
I’ve been coming here for 3 years and every visit has been excellent. The staff are friendly, professional, and always provide great service. Wissam is very skilled, professional, and always makes sure I leave with a great haircut. Highly recommend!
Marc•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goede ervaring gehad bij wisam. Gastvrij ontvangen in de salon en zeer professioneel behandeld tijdens mijn afspraak. Ik kom hoer zeker vaker terug!!
Ricardo•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Very lovely and professional service! Ivana always delivers and the keratin treatment last for a long time. Highly recommend! :)