Heel blij met het resultaat van mijn uitgroei kleuren! De overgang is mooi egaal en de kleur past perfect bij de rest van mijn haar. De kapster luisterde goed naar mijn wensen en werkte precies. De sfeer in de salon was prettig en ontspannen. Ik kom zeker terug!
Yaryna•about 1 year ago
Verified review
Lieve mensen, goed en met zorg geholpen!
Kim•about 1 year ago
Verified review
Had een afspraak.
Kwam binnen gelijk geholpen snel geregeld!
Ralph•about 1 year ago
Verified review
Fijne behandling en goede service!
Loys•about 1 year ago
Verified review
Great personel, great haircut and super professional people. I will definitely come back